Uvjeti poslovanja

Čišćenje - općenito

Smartclean se obvezuje da će ispuniti sve obveze definirane Ugovorom ili Narudžbenicom između Klijenta i Tvrtke. Smartclean zadržava pravo mijenjanja bilo koje točke, navedene u Uvjetima poslovanja, bez prethodnih najava. Narudžbom usluga Smartclean-a, putem telefona, mail-a ili internet stranice, Klijent automatski prihvaća sve navedene Uvjete Poslovanja. Klijent se obvezuje omogućiti djelatnicima Smartclean-a pristup toploj vodi i struji. Svi lomljivi predmeti moraju biti osigurani od strane Klijenta.

Poslovni prostori

Osnovni detalji, kao cijena, period čišćenja, dodatne materijale (kao: vrećice za smeće) koja se obvezujemo dostavljati uz čišćenje, dodatne usluge kao što su strojna čišćenja podnih obloga, pranje prozora, definiraju se ponudom i završno Ugovorom ili Narudžbenicom, a ovise o nekoliko bitnih faktora: broj dogovorenih termina čišćenja u mjesecu (učestalost čišćenja unutar jednog mjeseca), površina poslovnog prostora predviđena za čišćenje, korištenje i namjena prostora, te obaveze djelatnica tijekom čišćenja/po dolasku. Rad nedjeljom i državnim praznicima nije uračunat u ponudu, osim u slučaju ako je ugovorom drugačije određeno.

Stambeni prostori

Klijent razumije da cijena koja je dogovorena za čišćenje stambenog prostora ne obuhvaća ništa drugo osim čišćenja. Osim ako se dodatne usluge, kao pranje i peglanje rublja, opskrba potrošnim sanitarnim materijalom nisu posebno dogovorile. Rad nedjeljom i državnim praznicima nije uračunat u ponudu, jedino ako nije drugačije navedeno.

Generalno čišćenje- čišćenje nakon građevinskih radova

Primjenjuje se minimalno 3 sata čišćenja po dolasku, odnosno, ovisno o broju djelatnika koji izlaze na teren. Klijent je dužan osigurati nesmetano kretanje i obavljanje posla djelatnicima Smartclean-a. Kod čišćenja nakon građevinskih radova, djelatnici Smartclean-a dolaze posljednji u objekt, odnosno, nakon završetka svih radova. U slučaju da su radovi još u tijeku, Smartclean ne snosi odgovornost za pojedine propuste, odnosno zaprljanja djelatnika koji završavaju radove. Klijentu mora provjeriti kvalitetu obavljenog posla, odmah po završetku rada djelatnika Tvrtke. U slučaju da nije zadovoljan obavljenim poslom, Klijent o tome mora obavijestiti Tvrtku unutar 24 sata nakon završetka poslova čišćenja. Ukoliko nije naveden realan razlog za kasno obavještavanje, za bilo kakav oblik prigovora, Tvrtka ne može prihvatiti nikakvu pritužbu javljenu nakon 24 sata od obavljenog posla.

U slučaju prigovora, Klijent će omogućiti Tvrtki da pošalje djelatnika na istu lokaciju, te da završi posao na zadovoljstvo Klijenta. Povrat novca nije opcija.

Rad nedjeljom i državnim praznicima nije uračunat u ponudu, jedino ako nije drugačije navedeno.

Oprema i proizvodi za čišćenje

Na svaku lokaciju predviđenu za čišćenje, dolazimo u potpunosti opremljeni.

Svi proizvodi i oprema za čišćenje su uključeni u cijenu, osim ako nije drugačije dogovoreno.U slučaju periodičnog i svakodnevnog čišćenja prostora, proizvode i opremu za čišćenje u dogovoru s Klijentom, ostavljamo na lokaciji namijenjenoj za održavanje. U suradnji s Klijentom potpisujemo zapisnik o ostavljenim stvarima.

Osiguranje od odgovornosti

Sve djelatnosti zaposlenika Smartclen-a su dodatno osigurane od eventualnih šteta, nastalih na terenu predviđenom za čišćenje- Osiguranjem od Odgovornosti. Ukoliko o šteti ne obavijesti sama djelatnica, Klijent je obvezan, ukoliko primijeti, o šteti odmah obavijestiti Smartclean, koji na teren šalje djelatnika Tvrtke kako bi fotografski evidentirao štetu. Slika se potom, uz ispunjen formular, dostavlja Osiguranju.

Ključevi i alarmni sustavi

Ulaz u prostore predviđene za čišćenje ovisi o dogovoru s Klijentom.

Klijent je dužan našim djelatnicama, u unaprijed dogovorenom terminu, osigurati pristup lokaciji predviđenoj za čišćenje. Ukoliko djelatnici Smartclean-a, u dogovorenom terminu, nemaju pristup prostoru za čišćenje, Smartclean zadržava pravo naplate čišćenja.

Sigurnost djelatnika

Smartclean zadržava pravo udaljiti djelatnika Tvrtke s lokacije, ukoliko zaključi da je upitna sigurnost djelatnika.

Plaćanje

Smartclean izdaje račun nakon svakog obavljenog posla:

  • za jednokratna čišćenja, račun izdaje nakon izvršenog posla čišćenja
  • za periodična ili svakodnevna čišćenja, račun izdaje mjesečno, nakon čišćenja

U slučaju neplaćanja računa prema dogovorenoj valuti plaćanja, Smartclean ima pravo zaračunati zakonsku zateznu kamatu.

Reklamacije

U slučaju da nije zadovoljan obavljenim poslom, Klijent o tome mora obavijestiti Tvrtku unutar 24 sata po završetku poslova čišćenja. Ukoliko nije naveden valjan razlog za kasno obavještavanje za bilo kakav oblik prigovora, Tvrtka ne može prihvatiti pritužbu javljenu nakon 24 sata od obavljenog posla. U slučaju prigovora, Klijent će omogućiti Tvrtki da pošalje djelatnika na istu lokaciju, te da završi posao na zadovoljstvo Klijenta.

Smartclean zadržava pravo oslobađanja od odgovornosti za nedovršen posao u slučaju da čišćenje nije završeno zbog tehničkih uvjeta koje je klijent dužan osigurati.

Odgoda termina čišćenja

Klijent može otkazati termin čišćenja, ali isto mora napraviti najmanje 24 sata prije dogovorenog termina. Klijent se obvezuje platiti dogovorenu cijenu, ukoliko prekasno odgodi ili otkaže termin čišćenja, odnosno unutar 24 sata od dogovorenog termina. Klijent se također obvezuje platiti dogovorenu cijenu u slučaju nemogućnosti ulaska djelatnika Tvrtke u prostorije predviđene za čišćenje.

© 2019 SmartClean uslužni obrt za čišćenje - Sva prava pridržana
Ova web stranica koristi cookies (kolačići) kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo.
Što su kolačići? Ok Odbijam